12 Mayıs 2014 Pazartesi

kapı süsü:)






                                         yeğenim için yaptığım kapı süsüm








bu kapı süsüde bir geri dönüşüm örneği sayılır.Artan keçe ip ve mukavvadan yaptım.Tamamen onları değerlendirme adına başladığım bir çalışma oldu.Yapım aşamalarını fotoğraflamadım ama çok kolay ve basit bir model.Büyük boy servis tabağı yardımıyla mukavvaya bir daire çiziyoruz.Aynı şekilde istenilen kalınlığa göre ortasına başka bir tabak yerleştiriyoruz ve çiziyoruz.Bu şekilde içiçe iki adet daire çizmiş oluyoruz. Büyük dairenin çizgisinden makala ya da maket bıçağıyla kesiyoruz.Aynı işlemi öteki daireyede uyguluyoruz böylece ortası delik bir çember elde ediyoruz.Elimizde kalan bir ipi(ben simli ip kullandım resimden anlaşılıyor)daireye düzgünce doluyoruz.Bu kısım en zahmetli kısım.Dolama işi bitince keçeden güllerimizi hazırlıyoruz.

resim yardımcı olmuştur umarım.İsterseniz keçe yerine temizlik bezide kullanabilirsiniz şimdi her rengi var:)Ama biraz ince kaçıyor.Ve yeşil keçeden yaprak kesip güllerimizin kenarına dilediğiniz gibi yerleştiriyorsunuz.Burda güllerin içine inci yapıştırmadan çektim incili daha güzel oluyor tercih sizin tabi:)
SEVGİLERİMLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder